Summa sidvisningar

måndag 16 december 2013

Mycket är det..

I tisdags belv det äntligen lussekattsbak, såå gott

I onsdags var jag och Alvin först och fikade hos Camilla och Liam 

Sedan var det handboll som gällde för mig och Camilla på kvällen såå skoj och nervöst pirrigt. Men vann det gjorde dem!
  Bästa AHK!

Sedan har resten av dagarna i veckan sprungit iväg. På torsdagkvällen var på och tittade på de stora grabbarna som hade Luciatåg och på fredag morgon var det lillemans tur att fira på sitt dagis 
Söt som socker och god som guld, denna lilla pepparkaka

Sedan har helgen svischat förbi, jag har jobbat i nätterna 3! Och nu är det ledigt några dagar innan jag jobbar en natt till innan doppare dagen. Jag jobbar julaftonsnatt iår, så fick det bli tillslut. Mitt eget val! Men finns det inga vikarier att få tag på så känns det bättre att veta vad man har att vänta än att i slutänden få kasta om allt man har planerar och bli besviken. Så på julnatten är det jag och Ida som håller ihop på hemsjögården och MÖÖÖLAR julgodis! 

Denna veckan är ju som alla andra, ingen skillnad för att jag behöver julstöka eller så, sånt tar livet ingen hänsyn till ;-) Pingis, fotboll, pingis sen jobb och på fredag väntar ett mindre äventyr med min älskade make. Ska bli skoj och spännande. Sedan har helgen snabbt gått och det är jul, jul, strålande jul. 

Måste man ha julgran?! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar