Summa sidvisningar

torsdag 8 juli 2010

Håll käft..

Förbannade skit måsar!

Grannen hade ett måsbo uppe på sitt tak för ett bra tag sedan. Förra året var det samma ska, men i år vägrade jag att springa ut till bilen eller låta de asen attackera mina grabbar när de är ute och leker.

Så Andreas fick snällt be dem ta bort boet. Vilket de bad Andreas göra.

Sagt och gjort, han gick upp och tog bort det helt enkelt. Fåglarna var TOKIGA sket typ överallt. Men sen var de ju borta efter det. Puh...

Men alla fastighetsägare i stan verkar f*n inte fatta att måsar är fåglar som inte hör hemma i stan. Det är inte trevligt för förbi passerande folk att bli attackerade.

Nu är tydligen måsungarna kläckta! det är ett J*VLA liv på måsarna.

Tack gode gud att Andreas tog bort boet hos grannen. jag hade blivit skogstokig. Är vansinnig på måsarna ändå. fast de nu sitter och SKRIKER, SKRIKER och SKRIKER från andra hus här omkring..

Jag hatar och är livrädd för fåglar, tyvärr ALLA fåglar. Men inga HATAR jag så som jag HATAR fiskmåsar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar