Summa sidvisningar

måndag 3 maj 2010

Måndag ...

igen.. oj vad veckorna går fort.

I helgen har jag jobbat och jobbat. Andreas har fixat en super fin bur till Wilmas kanin Freja.

Idag har jag inte hunnit så mycke, man sover ju bort större delen av dagen när man har jobbat. Men varit ute på tur en sväng, shoppat lite, hunnit bli stannad av POLISEN och köp godis det är ungefär vad som har hänt..

Tänk att man har sån GRYM respekt för polisen då, jag kunde knappt få ner rutan, inte lägga i rätt växel, och blåsa ska vi ju inte tala om.. men men det gick ganska bra iaf. PUH!!!

Men för mig är det helt självklart att man ska ha respekt för polisen.

Vad som är det stora problemet med all brottslighet nuförtiden är ju just det att många inte längre har, just respekt för polisen.

Nu sitter jag här och längtar efter min make som jag knappt sett på flera dagar känns det som... Hoppas verkligen att han kommer snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar