Summa sidvisningar

tisdag 27 april 2010

fint som...

Grabbarnas tänder var fin fina, vilket jag iof, visste men ändå..

gott gott... fy nu är det bara min tur i juni.. blää hatar verkligen tandläkaren.

Egentligen, om man är så "obekväm" med att gå till tandläkaren som jag, så varför är man inte mer rädd om tänderna. Varje gång jag kommer ifrån det där hemska stället så lovar jag mig själv att använda tandtråd en gång om dagen m.m.. ha, det håller en vecka. Fast sist tipsade hon om apotekets Flux vilket jag faktiskt har använt riktigt ofta typ nästan varje dag. Så framsteg!

Man kanske blir lite klokare med tiden.

Nu sitter grabbarna och äter gröt och tittar på UPP, spännande.

Snart kommer A hem, och senare blir det lite mys och titta på film. NICE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar