Summa sidvisningar

måndag 8 mars 2010

lite nytt

piggar upp.. jag har fått nytt köksbord och stolar, jippi!!!

Och de som har varit här hemma nyss vet att vi framförallt var i stort behov av nya köksstolar iaf. de har varit hemska..

men nu är det nytt och snyggt, tyvärr inte själva köket men de nya möblerna piggade iaf upp massor.

den som väntar på nått gott, väntar ALLTID förlänge..

Mmmm har hittat så fina vår och sommarkläder nu.. vill ha vill ha vill ha..

Så är Robert Gustavsson inbokat... toppen, vad skoj vi ska ha.. tyvärr dröjer det ju innan det är dax men vi får hitta på nått skoj innan dess hoppas jag.

Nu är det snart dax för en super (supar) fest också i källaren hoppas jag, det ser "ljust" ut iaf.. 

Mycke spännade på G just nu kan jag lova. och mycke som rör sig i huvudet på mig.. Hmmmm.... nog bäst de stannar där inne..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar