Summa sidvisningar

torsdag 15 oktober 2009

Vab och röj.

Fy vad trist det är när killarna är sjuka, först började det med Emil, stackarn fick hög feber och svårt att andas faktiskt, otäckt. Men igår verkade han äntligen bättre. Ja men då var det Alex tur, igår kväll fick han feber, ont i halsen och svårt att andas, fy.. men han verkar faktiskt bättre redan idag.

Men vi skulle på Mathildas kalas idag men det får vi hoppa, sitta här hemma och uggla istället :-(

I helgen var planen att vi skulle åka till skåne men nu få vi väl se hur det är med grabbarna.

Men dessa dagar medans killarna har varit sjuka har jag faktiskt lyckats grejja endel. Jag har tvättat och lagt in MASSOR med ren tvätt, sorterat ut försmå kläder inne hos killarna. Röjt i min egen garderob. Städat lite, och idag har jag tvättat fönstrerna!!! SÅÅÅ trist men så skönt när det är gjort och det var välbehövligt kan jag lova.

Så imorgon kommer jag väl inte kunna använda armarna nästan så blev det sist.. hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar