Summa sidvisningar

torsdag 16 april 2009

sim m.m

I tisdags köpte vi ju de efterlängtade simdynorna..

så igår var vi på vårat första besök i simhallen.. härligt.

Killarna var super duktiga... men jag tyckte det blev lite väl varmt imellanåt så jag tvingade med dem i stora basängen med jämna mellanrum  Tyvärr blev det inga bilder, just efter som jag var ensam.

idag ska jag vara lite huslig, tänkte jag skulle prova att tvätta fönstrena här hemma och förhoppningsvis hinna baka lite gott.. men vi får se.

Med 2 vilddjur hemma vet man aldrig vad som händer..

see you later....


Fönsterputsning är nog inte riktigt min uppgift här i livet men någorlunda bra blev det allt, kunde liksom inte bli värre än hur det var..

ska även erkänna att det är FÖRSTA gången jag tvättar fönster.. min goa mamma har tvättat mina förut.. hihi.. bortskämd jag vet...


Hopp nu har vi även bakat gottiga bullar oxå.. mums..

så nu väntar vi på att Mormor ska komma och hälsa på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar